Sigma Software Group спільно із Eldorado.ua удосконалили систему клієнтської підтримки за допомогою новітньої цифрової платформи
ІТ-компанія Sigma Software на запит рітейлера Eldorado.ua розробила та втілила систему автоматизованих клієнтських комунікацій, а саме інтеграцію чатботу з контакт-центром, що отримує до 30 тисяч звернень щоденно. Особливістю цього проєкту є його надшвидкі терміни реалізації - декілька тижнів, та мінімальний розмір команди.
Така швидкість у реалізації системної діджитацізації стала можлива завдяки low-code платформі Corezoid. В результаті навантаження на контакт-центр було зменшено на третину.
На тлі запиту від клієнтів щодо зменшення часу очікування, Eldorado.ua почала шукати цифрове рішення для автоматизації та розширення можливостей роботи свого контакт-центру через додавання нових каналів зв’язку, зокрема віджет веб-сайту та чат-боту.
Впровадити систему, здатну впоратись з таким значним навантаженням та обсягом завдань за досить короткий термін – всього за кілька тижнів стало можливим завдяки українській платформі Corezoid та кваліфікованій команді Sigma Software – з одного боку, та структурованому досвіду із чіткою поставкою завдань, швидкою інтеграцією з існуючими системами від Eldorado.ua – з іншого.